Als jij vindt dat ik een communist ben omdat ik ervan uitga dat er zoiets is als natuurlijk erfdeel dan kan ik jouw net zo goed een anarchist noemen omdat je alleen je vrijheidsrechten kent. Mensen zoals jij maken jammerlijk van het liberalisme een systeem dat vrijheid oplevert voor enkelen en slavernij voor velen. Dat is een verkrachting = een daad van anarchisme - van het authentiek liberalisme want dat voorziet de vrijheid van iedereen en dit door de toegang te verzekeren tot ieders natuurlijk erfdeel ipv hem ervan af te snijden. Neo=cons en rechts liberalen zitten psychologisch eigenlijk nog in de middeleeuwen. Zij moeten nog leren begrijpen dat het niet perse nodig is om anderen van je afhankelijk te maken om in de wereld vooruit te komen. Zij zijn psychologisch gezien zelfs geen mensen. Ze hebben tot nogtoe een evolutionaire stap gemist. Ik zou ze dus ook kunnen vergelijken met barbaren of zo.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|