Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2021, 14:14   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
https://www.hln.be/ek-voetbal/bijna-...call~ad687cf8/

Dit is maar één van de vele voorbeelden.

Kan iemand mij uitleggen waarom besmettingen tegengegaan moeten worden, ook als de kans dat ze de hospitalen doen 'overspoelen' nul is?

Ondertussen beweert niemand nog (expliciet) dat covid 'uitgeroeid' kan worden, maar veel alarmisme gaat daar impliciet wel degelijk nog van uit.

Nog los van de achterliggende belangen en 'the Great Reset' etc.: snappen mensen niet dat die 'experts' redeneren zoals ze ook doen bij 'voedingsadviezen' etc. die ook geen enkel normaal mens opvolgt. Namelijk alsof 'veiligheid' het enige doel is in het leven.

Hoe lang nog Catilina?
De dreiging van overspoelde hospitalisaties is heel erg verminderd, dat klopt. Maar "het kan verkeren".
Er waren dus versoepelingen, maar zonder alles zo maar af te schaffen.

Nu is dan wel mijn vraag aan jou: welke maatregel stuit op dit ogenblik het meest tegen je borst? Wat hindert je momenteel?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden