Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2021, 14:29   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De dreiging van overspoelde hospitalisaties is heel erg verminderd, dat klopt. Maar "het kan verkeren".
Dat is nu al anderhalf jaar, misschien had men tijd om die capaciteit wat op te drijven, nee ?

Wat doet men ? Denken dat het voorbij is zoals vorige zomer ?

Nee het is niet voorbij. We gaan weer hetzelfde meemaken. Met HEEL VEEL CHANCE gaan we nog wat effect hebben van die vaccins op zware zieken in het najaar, maar ik zou mijn hand daarvoor niet in 't vuur steken. En voor volgend voorjaar is het gegarandeerd weer prijs.

Dus waar wacht men op om meer ziekenhuis plek te voorzien NU ? Vermits men al anderhalf jaar aan het zeveren is en nog niks NUTTIGS gedaan heeft, behalve mensen hun maatschappij kapot maken terwijl dat niet helpt ?

Wat MIJ betreft moet er niet meer ziekenhuis capaciteit zijn, ALS MEN WIL AANVAARDEN DAT NIET IEDEREEN EEN PLEKJE OP INTENSIEVE ZAL HEBBEN.

Maar als men wil vasthouden aan dat zotte gedacht, dan moet men er bijplaatsen he. Jaja, op 3 maanden gaat dat niet, maar ondertussen zal het al 2 jaar zijn he. Dus waar blijven die ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 juni 2021 om 14:30.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden