Discussie: De 4de golf
Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2021, 14:31   #6
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
stel er komt in het najaar een 4de golf, volledig gedragen door de niet-gevaccineerden of antivaxxers.

Mag ik dan , als gevaccineerde, een megafuif in het Terkamerenbos organiseren?
Mag ik me dan in Leopoldsburg gaan bewapenen, om enkele Jehova tempels op te blazen ?

Moeten de safe houses dan vrijgemaakt worden om prominente antivaxxers op te vangen na doodsbedreigingen ?
Waarom stel? Het is een wetmatigheid dat er een 4e golf komt en een 5e en 6e etc etc. Je gaat zelfs niet moeten wachten tot het najaar. In juli zal de R waarde wel weer boven de 1 komen en in augustus heb je het dan weer. De enige vraag die zich stelt is hoeveel golven er nodig gaan zijn om de idioten in onze bevolking te laten inzien dat je corona niet kan uitroeien. Ik dacht dat mensen het na een jaar wel zouden doorhebben maar ik heb de pure achterlijkheid van de bevolking serieus onderschat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 26 juni 2021 om 14:31.
fox is offline   Met citaat antwoorden