Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2021, 16:38   #18
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat het vooral om het fake news gaat. Voortdurend dezelfde leugens en insinuaties herhalen kan wel degelijk als belaging en stalken gezien worden.
En welk fake nieuws of welke insinuaties hebben ze bij 't Scheldt over Zelfa Madhloum verspreid ? Dat haar titel als serial entrepeneur dik overdreven was ? Dat ze hier de progressieve vrouw uithangt maar in Irak een hoofddoek aantrekt ? Dat ze woordvoerder werd van Lachaert, een bewezen leugenaar ? Mag ze niet beledigd worden als ze woordvoerster wordt van een partij die ervoor zorgt dat als je een spandoek 'Stop Islamisering' vasthoudt je in de bak terecht komt, van een partij met corrupte mensen die zo machtig zijn dat ze onaanraakbaar zijn zoals Verhofstadt en De Gucht, van een partij waarvan een minister het Vlaamsnationalisme een ziekte noemt, ... . Zelf mogen ze beledigen maar owee als je eens iets doet dat niet naar hun zin is ... .

En voortdurend ? Het eerste artikel bestond uit niet veel meer dan een foto van haar met een sluier (die volgens de hoernalisten van de twee monopolistische mediagroepen gemanipuleerd was, wat niet zo was, enkel zonder context gegeven, ttz er stond niet bij dat die foto tijdens een bezoek in Irak was genomen.). Dan waren er een artikel over hoe ze zichzelf serial entrepeneur noemde, een artikel over hoe ze klaagde over hoe ze last had van racisme en discriminatie en het vierde artikel ging als ik me niet vergis al over haar reactie op de voorgaande artikels en hoe ze 't scheldt probeerde te chanteren. Meer was er niet. Als dat al belaging is.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 26 juni 2021 om 16:47.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden