Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2005, 21:24   #21
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Als jij vindt dat ik een communist ben omdat ik ervan uitga dat er zoiets is als natuurlijk erfdeel dan kan ik jouw net zo goed een anarchist noemen omdat je alleen je vrijheidsrechten kent. Mensen zoals jij maken jammerlijk van het liberalisme een systeem dat vrijheid oplevert voor enkelen en slavernij voor velen. Dat is een verkrachting = een daad van anarchisme - van het authentiek liberalisme want dat voorziet de vrijheid van iedereen en dit door de toegang te verzekeren tot ieders natuurlijk erfdeel ipv hem ervan af te snijden. Neo=cons en rechts liberalen zitten psychologisch eigenlijk nog in de middeleeuwen. Zij moeten nog leren begrijpen dat het niet perse nodig is om anderen van je afhankelijk te maken om in de wereld vooruit te komen. Zij zijn psychologisch gezien zelfs geen mensen. Ze hebben tot nogtoe een evolutionaire stap gemist. Ik zou ze dus ook kunnen vergelijken met barbaren of zo.
Als u eens een voldoende grote greep uit de door mij gestarte onderwerpen zou lezen, dan zou u toch wel vlug merken dat ik niet bepaald een liberaal ben.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden