Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor
Interlandvoetbal is zoals het woord aangeeft tussen staten.
Vandaar dat het bij nationalisten, van welk type ook, vanalles losweekt. Ik las onlangs nog de mening van een aantal vooraanstaande Vlaamsnationalisten zoals Francken, die ongecomplexeerd zeggen dat ze voor de Rode Duivels supporteren. Blijkbaar is dat soort ongecomplexeerdheid niet iedereen gegeven. Het is aandoenlijk hoe sommige vlaamsnationalen steevast onder tafel duimen voor een nederlaag van de Rode Duivels. En als dat dan niet uitkomt verleggen ze de hoop naar de volgende ronde.
|
Waar lees je dat ik zou duimen voor een nederlaag? In 2018 vond ik de rode duivels mooi voetbal brengen. Ik vond het dan ook jammer dat ze verloren van het anti-voetbal van de Fransen. Helaas speelt België hetzelfde soort voetbal in 2021,dat is wel jammer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
|