Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2021, 14:22   #421
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Minister van Binnenlandse Zaken (nu voorzitter van het Vlaams parlement) Jan Jambon stond eind jaren '80 mee aan de wieg van het Vlaams Blok in Brasschaat. Zelf ging hij niet op een lijst staan om zijn professionele loopbaan niet in het gedrang te brengen, maar achter de schermen bleef hij actief. Hij zorgde er onder meer voor dat in de gemeenteschool van Brasschaat een door Voorpost georganiseerde herdenking voor VMO-leider Wim Maes kon doorgaan.
(Apache)

Het is allemaal nu wel voorbij, want Jambon is ‘salonfähig’ geworden, maar helemaal vertrouwen doe ik die kerel toch niet.
En dan? Welke misdaad heeft Jambon op zijn gewezen? Welke veroordeling heeft hij daarvoor opgelopen? Ik dacht toch begrepen te hebben dat Belgisch-nationalisten naar eigen zeggen toch voor de rechtsstaat zijn. U bewijst constant het tegendeel.
Ik constateer ook dat u 't Scheldt en het Pallieterke ook ernstig neemt vermits u dat met de Apache-rakkers ook doet. Of gaat u weer met twee maten en twee gewichten meten en het principe van het hemd is nader dan de rok genereren.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 juni 2021 om 14:26.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden