Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Maar PatrickVE, we moeten nu toch anders leren omgaan?
De griep doodde ook massaal mensen, nu zijn we daar bewuster van dan voorheen.
|
Tot nu toe was er niks mis met het gegeven dat griep mensen doodde he. Dat was geen reden om zij die dat gingen overleven (de overgrote meerderheid) om hun fun te beletten.
Citaat:
Ik wil geen vaccin maar het kan me wel schelen dat mensen hun ziektekiemen niet eens meer binnenhouden.
|
Dan ben jij gewoon dom bezig he. Je wil dat anderen jouw probleempje oplossen, maar je wil daar zelf niks aan doen.
Citaat:
Het is door roekeloos gedrag van onverantwoorde mensen -ook de overheid- dat een ziekte blijft circuleren he.
|
Natuurlijk niet. Het is door de natuurlijke drang van een ziektekiem om te overleven dat die overleeft. "life finds a way".
Moge de beste winnen.
Citaat:
Ja covid is er altijd. Maar wie symptomen van gelijk welke besmettelijke ziekte heeft, gaat best in quarantaine tot genezen. Dat die mensen het niet kan schelen geeft ze geen vrijgeleide anderen te besmetten.
|
Toch wel, dat hoort bij de normale strijd tussen mensen he. Vergeet niet dat een mens zoveel mogelijk andere mensen wil afmaken.
Citaat:
Het is als vrijen zonder condoom. “Ik heb misschien covid maar ik ga toch op de bus.”
|
Uiteraard. "met een beetje geluk zijn er mensen die het betrappen en daar dood van gaan, toch dat weer gewonnen".