Discussie: Eigen volk eerst
Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2021, 05:09   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Volgens mijn bescheiden mening is er ook totaal niets mis met de slogan "Eigen volk eerst"

Naarstig surfende over dat duistere Internet kwam ik volgende tegen:

Citaat:
„One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory.“ — Houari Boumédiène
Vrij vertaald klinkt dat als:

Citaat:
Op zekere dag zullen miljoenen mannen het zuidelijk halfrond verlaten om naar het noordelijk halfrond te gaan. En ze zullen daar niet als vrienden naartoe gaan. Omdat ze er heen gaan om het te veroveren. En ze zullen het veroveren met hun zonen. De baarmoeders van onze vrouwen zullen ons de overwinning schenken.

CITAAT Houari Boumédiène, president van Algerije (1974)
Is dat al niet al een tijdje aan de gang denk ik dan?

Al verder surfende 'botste' ik op het volgende:

Met de Resolutie van Straatsburg in 1975,werd Europa verraden en verkocht aan de islam

Verder ziet men er in de EU géén 'kwaad' in

Frankrijk redt 78 migranten op Kanaal

Soms durfde ik de vergelijking al eens maken met "Het Paard van Troje" maar het begint er meer- en meer op te lijken op dat 'verhaal'

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juli 2021 om 05:34.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden