Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Volstrekt niet.
Het is een politiek thematje geworden. Maar ze draaien vaak de hele wetenschap ondersteboven om aan kinderen iets krom als recht te verkopen.
De scholen zijn een propagandakanaal van beleidmakers die meelopen in narratieven die ze zelf niet ten volle begrijpen. Maar wie niet meeloopt mag zich vasthouden aan een reeks van stigma’s via laster, leugens, en effectieve chantage.
|
Kijk, in mijn familie en verwanten zijn er homo's en lesbo's. Ik sta tegenover die mensen even respectvol en vriendelijk als tegenover gelijk welke hetero. Meer nog, de betrokken personen ervaar ik als correcte en beschaafde individuen. Het zijn volstrekt geen types die je zult zien meelopen in de exhibitionistische gay-parades.
Waar ik het evenwel moeilijk mee heb is het feit dat de politici de homofile relatie kost wat kost als "gelijkwaardig" aan de man-vrouw relatie door de strot hebben willen rammen. Zodanig dat ze zelfs de terminologie hebben uitgehold door de notie "huwelijk" ook te kleven op homo/lesbo relaties.