Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Als iedereen alleen werk wilt doen dat ze plezant vinden zal er weinig gepresteerd worden.
|
is toch in tegenspraak met
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Er zijn zelfs gepensioneerden die veel werken zonder vergoeding, die er zelfs geld insteken om het te kunnen doen.
Dat geldt zelfs voor hardwerkende mensen in hun vrije tijd.
|
Ge spreekt uzelf toch tegen. Volgens mij is dat met den oorlog gekomen en ook met de slechte invloed van de kerk dat uw generatie getraumatiseerd is geraakt. Jullie denken echt dat jullie op de wereld zijn gezet om gekloot te worden. Waarom mag een mens geen plezier hebben aan zijn werk en waarom zou een mens alleen maar werken als em moet ?
Jullie hebben dat nooit anders geweten en daarom weten jullie ook niet beter. Ik werk persoonlijk nooit tegen mijn goesting - ik doe alles wat ik doe vrijwillig of anders niet. Als ik het moet van nen baas dan doe ik het zeker niet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2005 om 15:09.
|