Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Dit.
Als je dat niet speciaal vraagt aan een garagist gaat dat nooit opvallen tijdens een klassiek onderhoud. De autokeuring test dit altijd en nog andere dingen die niet gaan opvallen bij een rap-rap-inspectie I of II.
Ook daarom betaal ik met plezier 37 euro voor een jaarlijkse keuring, en heb er ook toen nooit aan gedacht de wagen met een O-plaat aan te melden om de keuring te ontlopen.
Remmen en schokdempers is soms een kwestie van net wel of net niet om een ongeval te vermijden. Zeker bij glad en-of slecht wegdek.
|
Ze kunnen u ook verplichten om 4 nieuwe schokdempers te plaatsen om dan achteraf leuk te zeggen dat het aan hun apparaat lag. Je kan je de wantoestanden niet voorstellen die daar gebeuren. Ik ken eigenlijk geen enkele mens die daar geen hemeltergend verhaal kan over vertellen en dat wil in mijn ogen toch al wel wat zeggen.
Die wantoestanden werden zelfs al openbaar aangeklaagd in TV programma's met verborgen camera's ....Maar er veranderd daar niks bij die criminele organisaties die in feite niet meer zijn dan verborgen goudmijnen.