Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2021, 15:37   #3
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja taboethema ok BLM hahaha hahha blankenhaat tegen blanke heteromannen ok in hele neger wereld is nu normaal

negers zijn zelf vaak domme racisten en spelen zo zielig dat iedereen hun discrimineert en haat. hahha ik ken zoveel negers nu persoonlijk, en alles is helaas EVOLUTIE ok, elk individu is slachtoffer van het eigen DNA en het DNA heeft notabene een AutoDestruct programma ingebakken, mn de telomeren. Maakt niet uit of je neger bent, blank, koelie aapje, chinees, die DNA suicide zal je laten doodgaan.

Welk NEGERland ter wereld kan nu bv auto's fabriceren?? Of hi tech fietsen??

Ik als koelie aapje heb ook neger genen ok, mijn lul is zwart met gekruld schaamhaar.

RASSENoorlogen zijn natuurlijke processen, kan niet anders.

Alleen het Forum voor Democratie neemt een openbaar gemaakt politiek standpunt in mbt de PLaasmoorden en de hele bittere blankenhaat in zuid afrika, waar de georganiseerde genocide van de verarmde blanke minderheid daar nu al in de eindfase is beland. Nog pakweg tien jaar en alles in van negers in zuid afrika, en daarna zal de zaak daar supersnel ploffen en een tweede Haiti worden.

Zwarte, Bruine en lichtgetinte Indiers zijn vaak ook radicale negerhaters, dus misschien moeten alle indiers maar oprotten uit zuid afrika. Alle INdiase bedrijven en winkels laten opkopen door de negers daar en overdragen aan negers en zo Zuid afrika hindoevrij maken. hhha haha ik ben dommer dan ik eruit zie.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden