Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2021, 03:22   #11
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

is toch allang duidelijk dat al jaren net voor het verlof alles waar een reukje aanzit door een zittende regering er dictatoriaal door gejaagd word.

Zij gaan dan daarna onmiddellijk op verlof, er is geen mogelijkheid om klacht neer te leggen tegen deze plaatsing van "voor voldongen feiten" >> want ze zijn op verlof.
En na het verlof is de tijd om klacht neer te legen toevallig verstreken. en OEPS t' is gebeurt. Zo werkt democratie hier te lande.

Een gans jaar reutelen voor den TV voor gratis reclame op hun persoon of partij en dan >>>> net voor het verlof zaken der door drukken waarvan ze zeker weten dat dit anders tijdens het parlementair jaar democratisch nooit zal aanvaard worden.

Zien we hier ieder jaar opnieuw. Maffia praktijken ja, niets democratisch aan dus.

Gaan ze nu die 100.000 die allang het land moesten verlaten hebben en hier nog steeds ergens verblijven, in het zwart werken en sjoemelen ook aan hun eis om tot nieuwe Belg gebombardeerd te worden toestaan net voor het verlof aangezweept door PS, Ecolo en de communisten?
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 juli 2021 om 03:27.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden