Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2021, 17:28   #15
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
@Michele .....kan jij hier één ding posten zonder de mensen uit te maken ?
En waar maak ik je uit? Ik toon enkel maar aan dat je niet de waarheid verteld.

En dat kun je vermijden door die onzin weg te laten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Het Nio systeem is (voorlopig ) het beste ....zijn er al waar er 3 inritten zijn voor wissel
....dus 3 klanten op hetzelfde moment een andere batterij en opladen doet men ernaast....met die meerdere heb ik nog niet gezien
Ik herhaal: kun je me a.u.b. daarvan de bron geven?

Op Youtube staan honderden filmpjes van Nio battery swap:

NIO battery swap video
Ongeveer 29.700 resultaten (0,41 seconden).

Geen enkele met 3 inritten of 3 swapstations tegen mekaar gebouwd. NUL Nougabollen.

Het filmpje waar jij naar verwees van december 2020 was trouwens nog de 1e versie swapstation waar de auto nog eerst omhoog moest. Versie 2 hoeft dat niet meer.

Er zijn filmpjes van de eerste versie waar het 7 minuten effectief duurt vanaf de auto erin stond:
Proof, vanaf hier : https://youtu.be/YSEgU9G4BVo?t=76 versneld filmpje.

En @ Chris ik ga dat zolang vragen totdat je die 3 inritten gevonden hebt.
Want jij beweerde dat toch?

chris k Bekijk bericht
Het Nio systeem is (voorlopig ) het beste ....zijn er al waar er 3 inritten zijn voor wissel
....dus 3 klanten op hetzelfde moment een andere batterij en opladen doet men ernaast....

chris k Bekijk bericht
....dus 3 klanten op hetzelfde moment een andere batterij en opladen doet men ernaast....

chris k Bekijk bericht

3 Posten 3 inritten.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 juli 2021 om 17:58.
Micele is offline   Met citaat antwoorden