Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2021, 04:23   #1451
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nogmaals vaccinatie is niet verplicht maar men moet dan de gevolgen dragen van beperkingen op vrijheid.
Wat mij betreft mogen ze al die anti-vaxxers tegen de muur zetten en fusilleren terwijl hun familie moet toekijken.
Dat is wel een eigenaardige vorm van "gevolgen dragen". Ik vind dat men alle motor rijders tegen de muur mogen zetten en fusilleren terwijl hun familie moet toekijken. Want motorrijden is gevaarlijk en ze moeten maar de gevolgen dragen van hun keuzes.

Meer nog, ik vind dat mensen die mayonnaise op hun frieten doen, tegen de muur mogen gezet worden en gefusilleerd worden. Want ze moeten maar de gevolgen dragen van hun keuzes.

Tot slot: ik vind dat al die "zakenreizigers" naar het verre Oosten tegen de muur gezet mogen worden en gefusilleerd terwijl hun familie moet toekijken, want tenslotte moeten ze maar de gevolgen dragen van hun eigen keuzes.

En ik vraag mij af of mensen die geen lid willen worden van politics.be eigenlijk niet tegen de muur moeten gezet worden, hun eigen keuzes, zie je.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden