Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2021, 10:31   #171
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Meneer het Koekjesgedrocht

U wordt dringend verzocht om toch de Nederlandstalige taal te eerbiedigen. Dit is honderdduizendmaal belangrijker dan al die storende wijven te samen. Zij - eigenlijk hun vetbulten - krijgen hier trouwens veel te veel aandacht die zij uiteraard niet waard zijn. De wereld is alleszins niet geholpen met zwakke mannen zoals u die wijven vleiend achterna lopen. U en uw vriendjes mogen alle wijvelijke aandacht hebben. Er is geen afgunst, integendeel! Op deze wijze is de heer Koenaard Depuydt ook hier van hun storende wederwoorden verlost.

U hoeft ons echt niet nogmaals met zo'n uitspraak te vervelen.
U hebt ook omwille van uw koekjes vretende eigenschap het recht niet om een bevel naar de heer Koenaard Depuydt te richten. Deze heer dient ten alle tijden
met u aangesproken te worden.
Geachte mevrouw de kikker,

Ten eerste vind ik het van geen enkel fatsoen getuigen hoe je hier een medeforummer aanspreekt. Vanaf nu zal ik je dan ook steeds als mevrouw de kikker aanspreken.

Ten tweede; jij hoeft hier niemand te beoordelen/ veroordelen op basis van de nicknaam.

Ten derde; denk je nu echt dat je een "heer" bent? Aan uw onterende uitspraken te zien zeker niet!

Ten vierde mevrouw de kikker, nooit meer zal ik je als "u" aanspreken.
Doorluchtig of niet...
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden