Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus
BREAKING NEWS: De farmaceutische industrie heeft in haar kaarten laten kijken bij monde van de Brits-Amerikaanse Oxford topwetenschapper David LV Bauer die online toegeeft dat de eerste twee vaccin injecties het immuunsysteem zodanig hebben verzwakt dat alle gevaccineerden TIEN BOOSTERS PER JAAR GAAN NODIG HEBBEN om het oude immuunsysteem weer op peil te krijgen...:
https://www.infowars.com/posts/video...immune-system/
Dat dit nieuws gebracht wordt door Alex Jones, die door sommigen wordt afgedaan als een hystericus, doet niets terzake. In het (overigens zeer informatieve) filmpje hoor en zie je de wetenschapper zelf aan het woord...
(Voor degenen die de moeite willen nemen om de video te bekijken: van 1:30 min tot 3:00 is een fragment uit een speelfilm ingelast dat u gerust kan skippen. Het filmfragment laat een schurk zien die met opzet virussen in de wereld verspreidt...)
In het filmpje zien we verder ook de Canadese premier Justin Trudeau aan het woord, die slaafs aan de pharma industry aankondigt dat hij voor zijn bevolking al tientallen/honderden miljoenen boosters heeft besteld bij Pfizer voor de komende tijd, tot en met 2024...! Dat belooft!
Trek zelf uw conclusies! Vergt beetje geduld maar loont beslist de moeite!
Ik ben gelukkig niet gevaccineerd dus ik heb al deze troep niet nodig in mijn gezonde lichaam! Hopelijk zitten jullie in hetzelfde kamp! Veel geluk jongens (en meisjes)! 
|
Perfect verdienmodel van de big farma: eerst het natuurlijke verdedigings/immuunsysteem om zeep helpen door de eerste twee prikken om dan te proberen met 10 volgende prikken de onherstelbare schade te repareren...en meteen ook 12 kansen om dood te vallen door bijwerkingen.
En de welvaart van iedereen wordt opgeofferd om de gifspuiten te financieren voor de dead men walking.
Win-win situatie en kassa, kassa, 2 voor de prijs van 1

...en dat werkt enkel bij hersenloze, gevaccineerde angsthazen die hysterisch worden bij het woordje 'coronavirus'.