Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer
Ik moet wel toegeven dat ik gedacht had dat na dubbel vaccins gezet zijn bij 50 plussers dat er zo goed als geen maatregelen meer zouden zijn. De ziekenhuizen zijn leeg dacht ik? Begrijp niet goed.
|
Voila. Dat zou de juiste manier van doen geweest zijn. ZELFS met nog golven.
Maar je wil niet zien dat de "dada" van de virologen is "de besmettingen meester zijn". Zij willen dit "winnen". Wat zij niet kunnen hebben is dat de natuur uiteindelijk de bovenhand heeft, en dat ze golven niet kunnen tegenhouden. Het is gewoon een kwestie van hubris, meer niet.
Het idee alleen al dat natuurlijke immuniteit een noodzakelijk aspect is in de epidemie bestrijding is voor die mensen onaanvaardbaar want buiten hun controle. Waarom denk je dat de WHO haar definitie van groepsimmuniteit (een dynamisch concept) heeft veranderd zodat die enkel maar "geldig" is (alsof de natuurlijke dynamiek zich dat iets aantrekt) als het door vaccinatie komt ? Dat zijn controle-maniakken. Meer is daar niet aan.
Citaat:
Aan de andere kant: Jongeren gaan feesten en fuiven en zat in mekaars gezicht hijgen, en in de supermarkt mondmaskertje op?
huh?
|
Dat is gewoon in de verdere lijn van de incoherenties van al dat grotendeels nutteloze jesticuleren. Men moet nu eenmaal doen alsof men de zaak meester is, en men moet "maatregelen" nemen.
Men is de zaak gewoon nooit meester geweest.