Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
In tegendeel he 
Het is trouwens waarschijnlijk de reden waarom het zo ontploft in zwaar gevaccineerde landen.
Maar dat is juist GOED. De bedoeling is toch dat we corona als een snotvalling gaan zien. En een snotvalling, dat geef je door zonder schuldgevoel he.
Het is het soort pretje waar ik lol in heb als ik aan een Schoof denk of zo, die enkel maar gevaccineerden rond zich wilde  Dat is dan, zoals ik hem enkele keren probeerde te zeggen, een veel betere manier om rap blootgesteld te worden dan met niet-gevaccineerden die getest worden.
Maar toen zegde Schoof mij dat ik een onnozelaar was die 99.95% van de dokters tegensprak. Nu zal hij het wel in zijn broek doen, wetende dat gevaccineerden totaal besmet met hun pasje kunnen rondlopen, en anderen niet 
|
Ik kan de redenering van de Schoof wel enigszins volgen. Trouwens de keizer van China en de Sultan van Turkije lieten enkel gecastreerde mannelijke leden toe in hun hofhouding. Hun pasjes waren weliswaar niet zichtbaar maar waren wel effectief in het beperken van het aantal bastaarden aan het hof. Elke vergelijking mankt wel ergens maar de diepere betekenis ontgaat niemand.