24 juli 2021, 06:26
|
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Er zijn twee mogelijkheden: oftewel vinden ze EINDELIJK een manier om besmettingen tegen te houden (tot hier toe is er nog geen enkele truuk die gelukt is), en, ma foi, dan hebben ze UITEINDELIJK gelijk gehad. Want het is uiteraard juist dat als je virus circulatie kan stoppen, het corona probleem "gedaan is". Als dat lukt met 100% vaccinatie, waarom niet. Het is omdat ik denk dat dat niet gaat lukken dat ik dat idioot vind. Mocht dat kunnen lukken, dan is dat misschien de moeite waard, zelfs al moet men daarvoor 10 000 kinderen doden he.
Oftewel gaan ze nu hard op hun smoel, en blijft het maar circuleren he. Dat is wat ik denk dat er gaat gebeuren WAT MEN OOK DOET. "life finds a way" he. Op den duur zullen ze wel aan het einde van hun Latijn zijn. Nu hebben ze nog "100% vaccinatie".
Vergeet niet dat hoe harder ze proberen, en hoe harder ze mislukken, hoe harder ze op hun bakkes gaan. Enorm veel volk werd nu wijsgemaakt dat vaccinaties "anderen beschermen". Wel, oftewel is dat uiteindelijk waar. En dan is het misschien goed om dat ook te doen. Ik kan mis zijn he. En of daar nu veel kinderen voor gedood moeten worden of niet speelt daarbij geen rol, er zijn kinderen genoeg. Oftewel is dat mis. En al die mensen die dat geloofden, gaan dan uiteindelijk zien dat het niet lukt. Tot hier toe hebben ze van alles geloofd. Vroeg of laat gaan ze merken dat er niks van lukt he. Als ze het zelf al 2 keer hebben opgedaan.
|
Het punt is dat tegen dan de maatschappij onherkenbaar veranderd is, en we dat best voorkomen.
|