Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
VUURSTEEN,
Nu zijt ge de meest belachelijke toer aan het opgaan! Wat is het nut van één of andere discussie met U? Ge hebt het niet eens gelezen! Wie vlucht hier in zijn repetitieve strategie?
En dit was NET de bedoeling
|
Heb jij al ooit op één opmerking van één van de lemmings gereageerd ?
Neen, je opent gewoon een nieuwe thread en begint opnieuw. Dat is NET de bedoeling!
Wat 'bewijs' je met je tekst. Dat niet
elke getuigenis betrouwbaar is? Verrassing!
Bovendien verwerp je getuigenissen van mensen die voor jou niet 'politiek correct' zijn.
Maar je doet het wel eenzijdig. Al eens gekeken naar de sympathieën van die Cook Scott? Misschien heeft hij om politieke redenen wel zijn getuigenis aangepast! (Zijn pagina over 9/11 is in 2004 nog aangepast, toch raar voor een getuigenis, niet?)
Trouwens, mochten zowat alle getuigenissen gelijkluidend zijn geweest, dan had je hierin een bewijs van samenzwering gezien! Want getuigen spreken elkaar vaak tegen, dat weet elke onderzoeker.
Anderzijds WEET jij dat de vier zwarte dozen van het WTC gevonden werden omdat anderhalve getuigen IETS hebben gezien!
Wanneer ik daar opmerkingen over maakte was het kot te klein!
Ik herhaal het, jongedame: toon ons de fouten in de
officiële technische verslagen en de
officiële versie. Aan de nep-verhalen over 'te kleine gaten' in het Pentagon of 'onmogelijke telefoongesprekken' en andere onzin zal ik mijn tijd niet verprutsen. Jullie lezen onze posts toch niet, of tenminste jullie reageren er niet op, behalve met beledigingen.