Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2005, 09:54   #132
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Sinds je ondermaatse uitvallen naar de N-VAers,
Komaan hee, robert t!

1/Ik val geen N-VA'ers aan doch hekel hun ideologie (elitocratisch-discriminatoir)
2/Ik zet met leedvermaak hun ondraaglijke lichtheid in de verf wat betreft het dossier B-H-V (aantoonbaar kiezersbedrog)
3/Andermaal met leedvermaak, doch eveneens met opluchting, wijs ik erop dat er van de N-VA's anti-monarchistische discours geen spaander heel blijft: onder druk van het cordon en hun kartelpartner keurden ze probleemloos de dotaties goed voor prins Filips buitenlandse handels missies.
4/Ik verkneukel mij wanneer ik zie hoe de N-VA'ers zich keren tegen het VB, nochtans de enige partij die op papier voor 99% analoge betrachtingen koestert.

Als u de stijl waarin dit gebeurt niet apprecieert: tant pis, doch aan de inhoud van mijn discours kan je gewoonweg niet tornen.

Citaat:
had ik me voorgenomen niet meer op je postings te reageren.
Uiteraard uw goede recht, doch dan vraag ik me af wat u op een discussieforum zoekt.
Instemmende schouderklopjes?
Tsjeefachtig mekaar naar de mond praten?
Politiek correcte opgedrongen stellingen mantrisch voor mekaar herhalen om aldus elke afwijkende visie te smoren?

Citaat:
Maar ik vind je berichten zo schitterend dat ik het toch niet kan laten.
Uiterst vreemde contradictie.
Mijn stijl bevalt u niet, waarschijnlijk wegens te polemisch en te brutaal.
Ik heb daar begrip voor, maar verkies er geen rekening mee te houden.

Mijn inhoud komt hoogstwaarschijnlijk pijnlijk aan voor wie zich teveel met een partij of haar ideologie vereenzelvigt.
Het staat uiteraard eenieder vrij om zijn partij geheel of gedeeltelijk af te vallen, wanneer ze aantoonbaar uit de bocht gaat.
Dan hoef je niet langer de miskleunen van je partij als eigen falen aan te voelen, of de verwijten ervoor als gericht aan je persoon te slikken.
Distanciëren heet dat. Meermaals ook mijn taktiek ten aanzien van de BuB.
Citaat:
Vanwege je immer toegewijde, onbeschaafde menapiër
Ik geef grif toe dat ik qua onbeschoftheid, brutaliteit en directheid geen amateur ben, en ik begrijp dat meer beschaafde, verfijnde en geleerde debateurs daar af en toe problemen mee hebben.

Ik heb evenmin bezwaar tegen uw gekende verzuchtingen om het forumniveau op te krikken wat betreft schelden, beledigen. Maar toch vrees ik dat een zekere mate van 'ruigheid' inherent is aan het medium.
Een forum is een afspiegeling van het koude roofzuchtige heelal waarin we leven: het laagje beschaving is dun, en we hoeven niet te veinzen dat het dikker is dan het waarlijk is.
Those who cannot stand the heat: should stay out of the kitchen.

Citaat:
die het
voor de volle 100% oneens is met je standpunten
Daar heb ik geen probleem mee.
De bedoeling is dat je ze vooral inhoudelijk weerlegt.
Enkel stijlkritiek is in dit kleine wrede forumwereldje van geen tel.

Citaat:
maar die je op de één of andere manier waardeert voor de consequente manier waarop je het doet.
Laat het ons hierop houden: de (des)appreciatie van de forumschim die achter de berichten schuilgaat, berust op onvolledige informatie. Probeer eens de teksten alhier te lezen met de avatars afgeplakt, dus zonder aanzien des persoons. Vaak verhelderend.
Ik leerde abstractie te maken, zelfs van personages wier smboliek en ideologie me met afschuw vervult. Hier telt de clash der ideeën, niet van persoonlijkheden en hun waarde als mens.

Citaat:
Vriendelijke groeten (en dat meen ik) van je beste vijand,

robert t.
Eveneens mijn welgemeende Belgische groeten.