Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Hier verval je weer in de gekte hoor. Een klein percentage kan gewoon niet de zaken verkloten voor de grote meerderheid, gewoon omdat dat klein percentage dan rap immuun zal worden door het op te doen.
De echte morons zitten dus in de regering. Want die ongevaccineerden zorgen voor geen enkel probleem (tenzij misschien een te grote fractie ongevaccineerden bij de 50+, die eventueel voor een ziekenhuis overlast kunnen zorgen).
Mijn bedoeling is niet aan de regering een "reden" te geven om op te houden met morons te zijn. Mijn bedoeling is om met die morons mee te doen zodat wanneer ze hun goesting krijgen, het een serieuze ramp gaat zijn.
We zijn zo ver gekomen dat de uiteindelijke schuldigen nu kinderen geworden zijn. Kinderen die met gans deze gekte niks te maken hadden, en wiens leven men verknoeid had, gaat men nu aanwijzen als de schuldige, omdat ouwe zakken schrik hebben, zelfs na hun prikje. We hebben hun jeugdjaren verknoeid, we hebben hun school verknoeid, en nu gaan we hen aanwijzen als paria's van de maatschappij.
Een maatschappij waar ouwe zakken kinderen beschuldigen en paria's maken, zou beter zichzelf opblazen.
|
Dat de anti-vaxxers morons zijn, sluit helemaal niet uit dat er ook in de regering(en) een overtal aan morons zit. Die zijn allemaal in een defensieve kramp geslagen, en raken er niet uit. Stockholm-syndroom samen met lemmingen gedrag.
Laat Vandenbroucke doen, en heel het land blijft op slot tot er minder dan 5 besmettingen per dag zijn, zelfs al is er niet één erstig zieke, geen enkele op IZ en geen enkel covid gerelateerd overlijden.
De primaire drang van een politicus is : ik wil politiek overleven, dus is mijn paraplu openhouden onnoemelijk veel belangrijker dan het algemeen belang van de maatschappij. De moronisering van de politiek gaat hem erover dat die laatsten de absolute zekerheid willen dat niemand HEN ooit zou met de vinger wijzen moest er toch opnieuw onheil opduiken.
De enige kans om dat te bekomen, is ervoor zorgen dat 100% van de bevolking zijn vaccin heeft gehad. Dan kunnen ze zeggen : "wij hebben er echt alles aan gedaan om jullie te beschermen". Wat overigens juist is, meer kun je niet doen. De rest is voor moeder natuur.