Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Doet pijn he? Wanneer de getuigenissen waar Jullie ZELF naar referenen om ons te overtuigen, een zootje onbetrouwbare info blijken te bevatten.
zoals Gun, al opmerkte; jij wil gewoon niet ernstig discussieren.
Komt terug mijn bedenking van en tijdje geleden.
Dat ik, Exodus, Gun, etc.. tijd en energie in 9/11 steken is ergens logisch.
Wij zijn namelijk een zeer kleine minderheid die een aanzienlijke meerderheid van iets willen overtuigen.
Waarom jij (als enige) van 's morgens tot 's nachts bezig bent met het onmiddelijk (2minuten later is je reactie er steeds) trachten te counteren van onze posts, is mij een raadsel.
Of sta je toch in dienst van de debunkers?
Tot slot, je reactie op deze overigens zeer goed gedocumenteerde post van Gun, toont nog maar eens overduidelijk dat je geen enkele interesse hebt om ernstig te discussieren over 9/11, maar dat je enige trachting is het ridiculiseren van bepaalde feiten.
Daarom dat vanaf nu, samen met illwill/nadine in m'n negeerdoosje zit.
Ik heb ondervonden dat dit de beste tactiek is. illwill en nadine hoor ik niet vel meer.
Wanneer je zulke simplisten negeert, blijven ze na een tijdje wel vanzelf weg.
So long Trezebees. 8)
|
Oei, trezebees! Die heb ik nog niet gehad op dit forum. Dat doet pijn!
Niveau, democratsteve...
Of ik op je negeerlijst sta of niet doet er niet toe, je reageert toch nooit op onze opmerkingen en vragen.
Trouwens, vergeten dat ik=Illwill=Nadine=Wreker?
De energie die jullie steken in dit onderzoek is vooral kopiëren en plakken van conspiracy-sites. Daarom ook dat jullie informatie meestal nep is.
Je moet niet op mijn berichten reageren, maar het zou je geloofwaardigheid wel ten goede komen mocht je ooit eens tonen waar de officiële versies niet kloppen.
Dat doen jullie nooit, al wat jullie doen is verwarring zaaien met nep-informatie. Je zal er weinigen mee kunnen overtuigen.
En neen, ik geloof NIET dat democratsteve=2004gun=Exodus.
Maar de wijze waarop jullie elkaar complimentjes toesturen werkt averechts, geloof me.
En mij het zwijgen opleggen, dat is nog niemand gelukt!