al die etiketjes zijn volgens mij ironisch. Of kunnen het zijn. Hangt af van de bedoelingen van zowel degeen die ze hanteerd als voor degeen voor wie ze bedoeld zijn.
Jij vindt dat ik verschillende draden verwar maar volgens mij is de problematiek van het etiketjes kleven een universele problematiek die alle achtergestelde groepen aangaat. Ik heb de linksen altijd verweten dat ze deze samenhang over het hoofd hebben gezien. En dit niet omdat ik de linksen haat maar omdat ik weet dat het ze electoraal veel gekost heeft. In de perceptie naar de gewone man toe zijn jullie altijd maar over allochtonen bezig. Waarom zien jullie dat toch niet in. Volgens mij omdat links zichzelf meer en meer intellectualiseert en een kloof graaft tussen haarzelf en haar eigen historische natuurlijke achterban. Het andersglobalisme alleen als een intellectualistische politiekideologische stroming is een holle zeepbelbeweging en heeft alleen kans op slagen indien ze kan uitgroeien tot een echte volksbeweging.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|