Discussie: Wat een mafketel!
Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2021, 16:31   #90
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die gasten zullen achter de schermen ook al wel eens grappen gemaakt hebben over hetero's die scheve schaatsen rijden. Zwemmer A deed het met sprintster B. Amai en die vriendin van zwemmer A is nochtans geen misse die moet het mij ook geen twee keer vragen. Coache C zou vannacht bij wielrenner D zijn binnen gegaan. Haha daarmee dat die een spierscheur opliep.

Man man. Veel geblaat weinig wol. En het begint tegenwoordig het omgekeerde effect te bewerkstelligen. Als ze zo verder doen met hun woke-hysterie is al het pride-verzet voor niets geweest. Meer en meer mensen keren er zich van af. Misschien maar goed ook. De holebi's die eerst nog heterorelaties zijn aangegaan en kinderen op de wereld hebben gezet alvorens ze uit de kast kwamen zijn veel gelukkiger dan diegenen die dat nooit gedaan hebben. Het gaat nog wat worden met dat wokezootje. Die gaan op hun veertigste allemaal euthanasie wegens psychisch lijden vragen vermoed ik.
Ik verwens ook de woke hysterie, maar dit was wel iets helemaal anders. Gewoon platvloerse beledigingen van individuen die bij naam genoemd werden. Als je dat publiek doet moet je maar tegen de weerbots kunnen.