Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2021, 21:05   #41
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Meer nog, ze zijn zo zot als een mus. Nu lijkt onze “Oma” euforisch omdat een Canadese rechter vond dat hij geen vonnis kon uitspreken omdat er hem geen beeld van het virus kon voorgelegd worden. Ofwel is die rechter volslagen achterop geraakt want er zijn wel degelijk elektroscopische beelden van het virus te verkrijgen. Ofwel, wat ik eerder geloof, wilde die rechter van het gemekker van die idioot die voor hem stond zo snel mogelijk verlost zijn. En dus liet hij hem gaan.
Als dat virus niet zou bestaan, zoals onze oma hier reeds maanden zit te pontificeren, waaraan zijn die vele duizenden Covid19 patiënten dan gestorven?
Oma is op dat vlak al even erg als de holocaust-negationisten. Ik zou graag zien dat die Covid negationisten voor hun ontkennen van de realiteit evenzeer de nor kunnen ingedraaid worden.
Ik vind het altijd grappig als sommige het heel spel omdraaien. Nu zijn het de antivaxxers die alle mensen hebben gedwongen om een vaccin te nemen. Het zijn ook deze mensen die al anderhalf jaar iedereen pesten met inhumane maatregelen op te leggen.

Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 augustus 2021 om 21:05.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden