Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2021, 09:58   #5
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Fietsers die van alle kanten komen.

Mensen die bepaalde verkeersborden niet weten te respecteren een bord zoals het volgende:

Ik verwonderde mij er gisteren over dat ik op de snelweg tegen 120 km/u één van de traagste wagens van het héle circuit was.

NL, RO, D, F, en zeker GB kwamen voorbijgevlogen tegen snelheden om u tegen te zeggen.

Ondanks al de flitspalen/trajectcontroles die er zouden staan of zijn die er alleen maar om onze eigen mensen met te beboeten? (kassa*kassa?)

Ik stel mij dikwijls de vraag of de snelle buitenlanders ook een boete thuis krijgen? (ik denk het niet)

Op de baan moeten de ordediensten zijn, zich niet zitten verschuilen achter een paal of klinkt dat weer te Mad Max achtig?

Ik dacht dat dit anders één van de regels was van security: laten zien dat u er bent.

Citaat:
Ik dacht dat dit anders één van de regels was van security: laten zien dat u er bent.
[/quote]

Vooral dat is belangrijk voor de zwakke weggebruiker die overal voorrang denkt te hebben, laat je op z'n minst zien.