Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2021, 23:06   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Fietsers die van alle kanten komen.

Mensen die bepaalde verkeersborden niet weten te respecteren een bord zoals het volgende:

Ik verwonderde mij er gisteren over dat ik op de snelweg tegen 120 km/u één van de traagste wagens van het héle circuit was.

NL, RO, D, F, en zeker GB kwamen voorbijgevlogen tegen snelheden om u tegen te zeggen.

Ondanks al de flitspalen/trajectcontroles die er zouden staan of zijn die er alleen maar om onze eigen mensen met te beboeten? (kassa*kassa?)

Ik stel mij dikwijls de vraag of de snelle buitenlanders ook een boete thuis krijgen? (ik denk het niet)

Op de baan moeten de ordediensten zijn, zich niet zitten verschuilen achter een paal of klinkt dat weer te Mad Max achtig?

Ik dacht dat dit anders één van de regels was van security: laten zien dat u er bent.
Dat vertel jij hier nu bijna dagelijks. Ik ervaar dat toch helemaal anders. Ik rijd meestal tegen de 130 op mijn teller en dan rijd ik omzeggens altijd de hele weg op de 3 de band.

Als ik in Duitsland tegenwoordig 160 of 170 rijd zijn er nog maar weinigen die me voorbij willen. Ooit was dat wel anders.

Ik zeg niet dat er heel af en toe nog eentje is die iets harder rijdt maar wat jij allemaal ziet van raketten op Belgische snelwegen doet me toch twijfelen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden