Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2021, 02:00   #41
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
vroeger werden oudjes eenzaam achtergelaten in een krokodillen zwamp of dichtbij een berennestje, in de hele wereld was euthanasie normaal. Ook In India today dumpen hindoes hun bejaarde ouders op straat of laten zij hen eenzaam opsluiten in gestichten waar zij snel sterven.

Om welke aantallen gaat het? Covid euthanasie oudjes? In heel europa hoorde ik het, hele bejaarden huizen stierven uit, ook in spanje en italie, personeel vluctte weg, alle bejaarden stierven en leger kwam de lijken weghalen.

dit bespaart wel AOW en zorgkosten bejaarden.

het is een etnische zuivering, een Genocide, HOlocaust maatschappelijk afval, veel daklozen zijn ook zo de dood ingejaagd.

The Weak Must Perish and Die, zo is onze mensapenwereld toch al miljoenen jaren. Er is geen MENSHEID.

nu begint een nieuwe HOlocaust fase in heel Europa denk ik verharding racisme extreem rechts nazisme segregatie HAAT BurgerOORLOG

Ach Europa is toch overbevolkt nu, 800 miljoen mensapen is teveel hier
PEST ruimde 30 % op, corona is nu op hoogstens 0,34 % denk ik. Kan het niet sneller jankt SATAN smalend grijnzend??
Kaste Indië is nu niet direct een voorbeeld om volgen lijkt me als ouderen daar zo behandeld worden. Maar er zijn heel wat armere landen waar ouderlingen van een zinvolle en respectvolle oude dag kunnen genieten en niet gedumpt en leeggezogen hoeven te worden in een empathieloze zorgvergeetput waar je per definitie geacht wordt geen bijdrage meer te kunnen leveren aan de maatschappij ondertussen dat je bankrekening wel leeggeplunderd wordt. Ben je een brave burger die de doktersvoorschriften volgt heb je als ouderling gegarandeerd een serieuze hap uit je pensioen alleen al aan big farma geneesmiddelen.

Laatst gewijzigd door Bach : 10 augustus 2021 om 02:25.
Bach is offline   Met citaat antwoorden