Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2005, 20:24   #25
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Hihi. Gun heeft hetzelfde voor met de nonbelievers wat ik al meermaals heb ondervonden. Ze zeveren eerst over "officiële" berichten en getuigenissen enzo, maar al snel blijkt dat ze zelf van de officiêle versie niets afweten, want waneer je feiten uit de officiële theorie post worden zelfs die ontkent, en wordt er "hoax" geroepen.
Laatste vb daarvan kon je lezen op mijn post over de 16 dode wetenschappers.
In het begin (november vorig jaar) waren er zelfs believers die het bestaan van NORAD ook een hoax noemden. Om maar aan te tonen hoé weinig de meesten afweten van de hele 9/11 story.
Ik neem ze dat trouwens niet kwalijk hoor.
Waar zouden ze er ook al iets van gehoord hebben. De Vlaamse pers (en dat geld niet alleen voor belgie maar tevens voor de rest van de wereld) heeft nauwelijks aandacht gehad voor de nasleep van 9/11.
Amper enkele weken later was het al oorlog in Afghanistan en had de media enkel nog aandacht daarvoor.
Waarom denken jullie dat die oorlog er zo snel moest komen. Juist daarom.
Diverting attention.
Waarom is de anthrax-histerie gecreëerd? Zelfde antwoord.
Jij verzint maar wat!
Met je dode wetenschappers heb je niets bewezen!
Jij antwoordt nooit op énig argument van de lemmings!
Wie is dan onwetend?

2004gun beweert dat zijn lijst officieel is.
Dan is mij vraag: uit welk officeel document komt zijn lijst!
Antwoord: ?????

Dat is een belachelijke truuk die jullie steeds uithalen.
De lemmings hebben jullie de laatste weken een aantal OFFICIELE documenten voorgelegd. Nooit reageren jullie daarop. WAAROM ??
Moet ik ook hi hi hi zeggen? Is het onwetendheid?

Wanneer wij jullie 'argumenten' weerleggen reageren jullie nooit. Waarom? Onkunde? Na enkele dagen komen jullie dan terug met dezelfde 'argumenten' en doen alsof ze nieuw of nooit behandeld werden.

De lemmings weten tenminste evenveel als jij (niet zo moelijk, hé), alléén geloven zij niet in elke rommel die hun zogezegde vooroordelen bevestigen. Dat doen jullie spijtig genoeg wel.

Doe zo voort, jullie bevestigen alléén maar hoe zwak jullie case wel is.

Je favoriete trezebees.