Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2021, 09:46   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik zag het net en mijn broek zakte ook bijna af van verbazing...

Hoe wil je nu in godsnaam iets tegen dat virus (en in vele gevallen ook gewoon slecht verluchte gebouwen doen) als je niet eens meer de feiten mag meten.

Dit ruikt verdacht veel, naar we weten dat er een probleem is, maar we willen daar niks aan doen omdat het teveel kost en dus gaan we maar zorgen dat er geen feiten kunnen worden vastgesteld.

Van in het begin van de grote pandemie show, wordt dat al door iedereen met een beetje gezond boerenverstand gezegd. Verluchten, ! ! !

Als de kinderzieltjes niet tegen een digitaal metertje kunnen wat voor pussy's zijn ze daar dan van aan het maken. Opgegroeid tijdens de koude oorlog , met de bende van nijvel en CCC. Tussendoor schoten ze ook Italiaanse rechters af alsof het vliegen waren en liet de PLO met de regelmaat van de klok een vliegtuig ontploffen.

Geen trauma's aan overgehouden, niet voor vliegen, niet voor supermarkten wel een pesthekel aan communisten, maar dat is gezond.
Ze willen er inderdaad geen geld in steken. Vermits er geen enkele goede reden te verzinnen is om geen CO2-meters te plaatsen, komen ze met zo'n lulkoek af. Wat ze gaan doen als de isolatienormen zo streng worden dat CO2- en luchtvochtigheidsmeters onvermijdelijk worden, dat weet ik ook niet.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 augustus 2021 om 09:47.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden