Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2021, 14:18   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Blanke (Hetero) man meest gehaat in MULTIKUKELUKU?? ONRECHT.

ONderwerp: Blanke (Hetero) man meest gehaat in MULTIKUKELUKU?? ONRECHT.

miaauw miaauw namastiaauw forum tijgers,

toch is de blanke heteroseksuele man nu het meest gehaat in de hele Multikukeluku en het is een ONRECHT, omdat een blanke mannen minderheid door hard werken, afzien, lijden, doorstuderen, sparen, knokken, zelfstudie, networking, en intelligentie naar de top door borrelt, en gewoon RIJK en vermogend wordt, puur hard werken, niets uitbuiting meer, slavernij is toch al 150 jaar afgeschafd, dus negers moeten niet meer zo zielig slaaf willen spelen en slaaf willen zijn van blanke sinterklaasjes die GRATIS snoepjes geven.

Ook voor blanke mannen zijn er geen gelijke rechten in de harde, competitieve, blanke prestatie wereld. Best of the BEST white men get the power and money.

Ik ben zelf ziek, en minderwaardig, van gekleurde Hindoe apen ras, en lagere kaste. Maar hoe zien jullie blanken dit zelf???

Een harde wetenschappelijke visie is puur moeten Presteren om te klimmen voor elke blanke man en mij, survival of fittest, the weak must perish and die, fuck or be fucked, ........... enz

ik ben geen deskundige, heb beperkingen, vul het betoog aan met argumenten.

geslaagde eerste zelfmoord pogingen onder blanke mannen is heel hoog ok.

negers hebben het heel makkelijk met hun grotere superneuk lullen ok. Een neger is hierom altijd gelukkiger en kan altijd zorgeloos en trots lachen omdat hij gezegend is door god met een grote lul en alle koelie en blanke meiden dromen over grote negerlullen nu.

Hoofddoel CRT, BLM en WOKE is toch om alle blanke en koelie meiden door te laten palen door heel veel BBC's om zo alles te verkleuren en vernegeren, het is toch een Afro Fascistisch complot tegen de Hindoe en blanke Rassen op aarde denk ik. Pure Rassenoorlog is het, en het is natuurlijk gedrag van apen onderling. Apen vechten alleen om lekker eten en neuken en slaap plaatsen in bomen. Wij zijn gewoon hogere mensapen, ook hindoe apen ok, ik ben consequent HARD wetenschappelijk bezig.

ben je zelf blanke man en al ooit gehaat door niet blanken, leg het hier uit, waarom ben jij gehaat en wat zeiden ze tegen jou, ben je mishandeld of bedreigd omdat je een blanke man bent??

( 'Peace Peace...... no Peace...... die.......... ' zei Alien in INdependance Day tegen Amerikaanse president in ondergrondse laboratorium )

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 augustus 2021 om 14:19. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden