Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2021, 14:29   #66
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ik ergens naast een roepende, tierende dus supporterende neger/gehandicapte/moslim/linkiewinkie/.... sta, dan riskeer ikzelf niet om een neger/gehand .../... te worden, en net daardoor geen hogere kans maak op het veroorzaken dat onze medische hulpverlening oververzadigd geraakt.

Dat is wel het geval met twee niet-gevaccineerden.
Dat ze uit eigen keuze ziek worden en (hopelijk) sterven, kan me niet schelen. Maar dat daardoor andere mensen niet of minder geholpen kunnen worden in de ziekenhuizen: des te meer kan me dat schelen.

Maar ja, we weten het: diverse artsen als Van Ranst, Van Gucht, proffen uit allerhande univs uit heel de wereld, en ikzelf ook, begrijpen er niets van.
En de forumvirologen lukken er maar niet in om hun punt duidelijk te maken. Hoe spijtig.
Zoals gij hoopt dat bepaalde mensen snel sterven, hopen anderen dat er snel een vaccin-ontwijkende variant is.. oh wacht.. er is er al eentje..

Dat was trouwens een van die punten die de forumvirologen hebben willen duidelijk maken.. elk obstakel dat het virus niet doodt, zorgt ervoor dat het virus sterker wordt.. en hoe meer je vaccineert in een samenleving, hoe sneller je varianten krijgt die sterker zijn dan dat vaccin..

Mij was dat punt vorig jaar al duidelijk.. hoe de rest van de samenleving incl. de artsen die gij hoog in 't vaandel draagt, daarover denken.. wel.. dat is ook duidelijk.. Mij maakt het niet uit wie er gelijk krijgt of heeft..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 11 augustus 2021 om 14:35.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden