Discussie: Racisme
Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2005, 11:02   #1
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard Racisme

Iedereen weet ondertussen wel dat niet de vlamingen maar wel de allochtoonse bevolking (vooral de marokkaanse) onverdraagzaam zijn en racistisch zijn naar onze eigen bevolking toe.

Dit wordt nog maar eens bevestigt in het volgend artikel:

Citaat:
'Islamitische Madonna' wordt door jonge moslims bedreigd
De populaire moslimzangeres Deeyah (27) dreigt na geboorteland Noorwegen nu ook Engeland te moeten ontvluchten. Aziatische moslimjongens maken de ,islamitische Madonna' het leven al weken zodanig zuur dat ze niet langer zonder haar potige bodyguards de deur uit durft. ,,Gelukkig zijn er ook nog de moslimmeisjes die me bezweren niet aan deze terreur toe te geven'', aldus Deeyah.

Deeyah zelf begrijpt de ophef niet. ,,Ik pronk niet met mijn geloof, ik zing ook nooit over mijn geloof in Allah. In vergelijking met andere popsterren gedraag ik me verre van gewaagd.'' De ophef wordt blijkbaar vooral gekruid door de videoclip waarin Deeyah in nauw aansluitende kledij met een zwarte man danst. ,,Terwijl het geen kwestie was of de man zwart, blank of Aziatisch was. We zochten gewoon een aantrekkelijke kerel die uitstekend kon dansen'', aldus nog Deeyah die niet kan begrijpen dat net een bevolkingsgroep die zo vaak met racisme geconfronteerd werd zelf ook tot onverdraagzaamheid aanzet.
Voll. art: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GQND57GK
Dinooke is offline   Met citaat antwoorden