Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2021, 00:13   #2488
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Luister vriend. Voor je hier komt zagen zal ik een laatste maal mijn gedacht zeggen. Ik heb de partij zelf gesticht. En heb ze ook diverse keren uit de stront gehaald. Maar als je rekent op die partij dan geven ze de voorkeur aan overlopers die het vertikken.
En na zovele jaren zie ik voldoende om te beseffen dat er van de partij niks overblijft maar je kan mee bouwen. Mekaar onderkruipen is schering en inslag. En ik heb hen ook diverse keren diets gemaakt dat het mij niet aanstond. Met overlopers valt niet te werken.
Dus mocht je bemerkingen hebben over mijn gedrag gedurende jaren reeds
dan doe ik geen moeite meer om te reageren. Die smerige politiek heeft mij reeds een paar miljoen gekost. Als je durft deelnemen aan een debat vinden alle Vlamingen dat je moet hangen.
Die laffe mentaliteit van wegkruipen als er smeerlapperij gebeurt laat ik aan het Vlaamse volk over. Maar ik wil er niet meer mee geconfronteerd worden,.
Je kan dat niet afdwingen dat alle mensen in een partij precies hetzelfde gaan denken.

Hoogstens de rangen sluiten is nog democratisch haalbaar.

Als persoon X en persoon Y zo denken zetten we van elke colonne 1 of 2 lui tegen een muur en afknallen. Dan gaan ze uiteindelijk allemaal wel hetzelfde denken. Maar ban ben je al bezig met uiterst illegale praktijken.

In een leger ofzo waar het gedrill schering en inslag is kan dat wel voorvallen.

Maar dit is een vrijblijvende democratie toch? Ja er is een sociaal contract van sociaal aanvaardbaar gedrag. Maar daarbuiten....

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 23 augustus 2021 om 00:15.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden