ja ik ben heel sterk gegroeid sedert mijn euthanasiejaartje 2016 na jaren lijden, zelfmoord, eenzaamheid, dood willen gaan.
ziehier hoe ik nu rondloop, al ruim 300 foto's online, en ok ik ben eerlijk over mijn nieuwe T-Hindoemeiden kant, en het is dus waar dat er leven is na de dood, nu ben ik al in mijn volgende leven, maar wel nog steeds in hetzelfde lichaam, foutje van mijn atma ok, mijn jiva wilde dit minderwaardige apenkleed toch niet dood laten gaan, en afstoten, alle chakra koppelingen dus ontkoppelen en het zieke minderwaardige bruine koolwaterstof kleed af te stoten als voer voor wormen of brandvoer voor het vuur. Dit heet dus karmische emanatie denk ik zelf.
stel gerust vragen, pb mij of zet je vraag hier in deze topic. dit is al mijn halve dood en ik ben nog maar halflevend dus. Ik ben waarschijnlijk binnen tien jaar dood denk ik zelf, het leven heb ik al losgelaten, hoeft niet meer wat mij betreft. Ik ben al aan het sterven denk ik vaak, alles is toch al voorbij verder en ik ben overal keihard verstoten nu. Vaak wil ik ook gewoon doodgaan ok. Maar Wieroe helpt mij nu fulltime knuffelpoesie op vier poten.
heironder een vd albums van mijn ruim 3000 foto's online in deze eigen
Hindoe Honden Mannen mode stijlen, is dus HHM 100 % Waldo MOde/ fashion stijl, zoals veel mooie, jonge, vruchtbare blanke/ arab meiden het mij toch persoonlijk vertelden.
----------------------------------
===> (F04, NHH16) T-Nanda sept dec 2019 / pic= 96 / upload 16-11-2020
Deeplink (upload d.d. 16-11-2020):
https://www.zonerama.com/dewanand/Album/6767609
Beschrijving:
[WART010: NHH16:1] {d.d. ma 16-11-2020, 21:19 avond, koud avond weer Binnen 14 graden C, Buiten 10 graden C}
Diverse foto's, gedurende de periode september t/m december 2019 oa: in de Hoven, in de tuin van de flat, in de supermarkt AH, Lidl. Gemaakt met mijn camera NIKON A100 die nu dus kapot is en naar de reparatie, maar ik denk dat het niet meer gerepareerd kan worden, dus hiermee sluit ik deze NHH foto serie af met deze camera van de Hindoe Honden Mannen mode stijlen.
NOOT: Alle foto's in dit album zijn door mij zelf gemaakt.
Source map:
D: pics of 100NIKON 10 aug 2018/