Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2021, 19:25   #39
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is niet mijn job en Marc heeft ook andere dingen te doen denk ik.

Ivermecticine is niet bewezen nuttig tot op heden en wordt grandioos misbruikt door allerlei kwakzalvers en de hele complot-social media scene.
Dat is voldoende om er ver van te blijven.

Het is gewoon erg grappig dat mensen paardedossissen dieren-ontwormingsmiddel slikken en dan diaree krijgen terwijl ze doodsbenauwd zijn voor een vaccin dat veel en veel veiliger is en waarvan dat al talloze keren bewezen is.

Zoals Ricky Gervais al zei : "“We still sell bottles of bleach with big labels on that say “do not drink”. Let’s take those labels off, right? For two years. And then have a referendum.”"
Ik vind da nogal vreemd dat een figuur als Van Ranst daar niet meer aandacht aan besteedt.

Dat jij dat niet doet tot daar aan toe. Op de echte wetenschappelijke data ga je niet in omdat je er liever plezier in schept wat internet gevallen aan te halen. Tot daar je 5 minuten plezier.

Ook in Mexico was er een moedige staat :

https://c19ivermectin.com/chamie.html

De rest heeft patrick al op je bord gegooid.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden