Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB
Dit is zo, ik was alleen verwonderd over jouw bezorgdheid over andere mensen hun gezondheid en leven, ik dacht dat het jouw eigenljk niet veel kon schelen.
|
Het ontwikkelen van een logisch argument dat aantoont dat INSTELLINGEN die BEWEREN voor de volksgezondheid te zorgen, en het omgekeerde doen, heeft een geldigheid die totaal onafhankelijk is van de persoonlijke wensen op dat vlak van de auteur van die argumentatie he.
Of ik nu "voorstander" of "tegenstander" ben van het uitroeien van Joden verandert niks aan enige argumentatie die ik naar voren zou schuiven dat nazi's Joden hebben geprobeerd van uit te roeien, he.
Ik kan best zelf bijvoorbeeld voorstander van het uitroeien van Joden zijn, maar iemand aangeven dat hij zich vergist als hij zegt dat de nazi's geen Joden wilden uitroeien, en ik zal gelijk hebben.
Ik kan exact diezelfde argumentatie aanvoeren als ik tegenstander ben van het uitroeien van Joden, en mijn argument zal even geldig zijn.
Het gaat er hier niet om of IK wil dat men mensen geneest of niet. Het gaat er hier om dat een openbare instelling die BEWEERT van dat na te streven, het omgekeerde doet in zijn handelingen.