Los bericht bekijken
Oud 1 september 2021, 13:55   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Brainstormen Massa Remigratie hoe wat kosten??

onderwerp:
Brainstormen Massa Remigratie hoe wat kosten??

Massa remigratie is nu noodzakelijk omdat het hier te VOL=VOL is. Maar de vraag is hoe gaan wij dat organiseren op een beschaafde en humane wijze??

Extreem Rechtse blanken kunnen wel klagen, jammeren, demonstreren en haten maar dat lost volgens mij toch niets op.
Ik ben zelf uit een zwart tropisch landje, Suriname dus ik weet waar ik het over heb en wil ooit zelf terug naar Swietie Sranang.

Extreem REchtse partijen zoals Vlaams Belang, Forum voor Democratie Partij voor de Vrijheid, JA21 enz moet ik toch snel openbaar een samenwerkingsvoorstel doen, om hierover te praten.

Geef gerust je mening, pb mij evt, gaat erom, wat zijn jou ideeen mbt Massa Remigratie van niet blanken en niet ariers?? Heb je een slim idee?? Het hoeft niet duur te zijn en volgens mij kan het zelfs behoorlijk winstgevend worden, zie onderstaande analyse tekst:

-------------------------

Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)

http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

---------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden