Los bericht bekijken
Oud 2 september 2021, 16:56   #1
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard Werken en niet parasiteren onder Xi Jinping "gedeelde welvaart"

Meneer Di Rupo, co en vakbonden het parasiteren wat voor sommigen al decenia lang normaal is in Brussel en Wallonië zou niet pakken onder de “communist” Xi Jinping. China moet er in zijn geheel op vooruit gaan stelt hij.

Of belastingen verhogen om dan het geld uit te delen in een andere regio, provincie zal ook niet gebeuren in China!

- Eén ding is duidelijk: China is niet van plan een welvaartsstaat te worden die de belastingen verhoogt en de rijkdom herverdeelt onder de armste.

Het is voornemens een eigen strategie te kiezen. Dat wil zeggen het verhogen van het inkomen door investeringen van de particuliere sector in de armste gebieden en het aanmoedigen van plattelandsbewoners om hun eigen bedrijf te beginnen.

Dus werken om er boven op te komen is de boodschap.

Verduidelijking van het plan:

https://www.msn.com/nl-be/financien/...d=winp1taskbar

Oooohja, ik als invalide zou moeten zwijgen en in een hol kruipen volgens sommigen hier.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 september 2021 om 17:00.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden