Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Of ze geloven zichzelf, en horen ze thuis in een gesticht.
Of ze gebruiken de domheid/goedgelovigheid van anderen om zichzelf te verrijken.
|
Zoals die politici hier doen en hun plebs dan wijsmaken dat het democratisch is?
Of kindermoordenaars die wapens handelen waaruit hongersnood ontstaat u laten wijsmaken dat vaccineren gelijk aan solidariteit is? Maar tien kinderen hun ingreep niet willen terugbetalen en zonder sms actie geen hulp kennen? Deze gehele generatie politici zijn van hun vader den duivel. Laat u vooral niet afleiden, ook de Amerikaanse kwestie kunnen ze minder goed nuanceren dan lokale Amerikanen. Pure afleiding uit onwetende geesten die gemassavormd zijn door nazitechnieken,
Beter houdt de Europeaan zich met die corrupten (politici dus) hier bezig. Straks komen ze er nog mee weg ook? 1 generatie kbetweters (zoals die liever naar evangelicals elders wijzen) kostte ons het vrije westen. Deze goddeloze betweters gaf de volgende generatie een gedrocht ja.
Ich habe es gewusst.
Openbaringen 2:22 Zie, Ik werp haar te bed, en die met haar overspel bedrijven, in grote verdrukking, zo zij zich niet bekeren van hun werken. 23 En haar kinderen zal Ik door den dood ombrengen; en al de Gemeenten zullen weten, dat Ik het ben, Die nieren en harten onderzoek. En Ik zal ulieden geven een iegelijk naar uw werken.