Los bericht bekijken
Oud 4 september 2021, 00:02   #5
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Gisteren in het VRT-journaal een reactie van Lorin Van Parys op de voorgestelde buitenlandse adoptiestop. Van Parys vertelde dat daardoor aldus geen zieke kinderen, zoals besmet met HIV, of kinderen met een handicap meer konden worden geadopteerd uit ons buitenland, want onze morele plicht is, aldus Van Parys.
Dat meneer Van Parys maar eerst begint om de morele plicht van staatswege uit te voeren bij kinderen die hier zijn geboren met een handicap ....

En het niet op de lange baan schuiven zoals het met mijn dochter en haar aangeboren handicap "spina bifida occulta " een verborgen open rug dus het geval was...

22 jaar heeft het maar liefst geduurd vooralleer zij als mindervalide + 66% werd beschouwd....

Alle extra kosten ,operaties inbegrepen waren ten laste van mij ,alle tegemoetkomingen qua kindergeld en belasting voordeel en tussenkomst op medisch gebied werden gelijk door mijn neus geboord ....

Na 22 jaar strijd werd ze eindelijk erkend als mindervalide ,zonder terugwerkende kracht....

Nu is diezelfde mindervalide een netto bijdrager dank zij het feit dat zij sinds ze van school af is ononderbroken werkzaam is geweest en nu bij Fluvius een mooie job heeft...

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2021 om 00:04.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden