Los bericht bekijken
Oud 5 september 2021, 14:08   #222
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je negeert de realiteit : in de finale stemming hebben de Volksunie parlementariërs zich onthouden. En die stemming bepaalde uiteindelijk de goedkeuring van het decreet.
Ergo : Volksunie had géén probleem met de goedkeuring van de Vlaamse leeuwenvlag zoals we die kennen sinds 1973.
Blijven liegen helpt niet.
1. Zich onthouden is NIET VOOR stemmen. Dus de Vlaams-nationalisten hebben de stemming over de drie facetten van de Vlaamse symbolen (vlag, volkslied en feestdag) dus NIET goedgekeurd, maar zich onthouden hebben om de redenen die ik in # 198 ( https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=198 ) al aanhaalde.
Dus beweren dat de Vlaams-nationalisten voor de verwijfde Leeuw hebben gezorgd, is een grove leugen, die u met plezier natuurlijk ondersteunt en overneemt door de tekst waarin die leugen staat 'erg sterk' te noemen.
2. Bovendien blijkt uit #66 (en uw eigen bron van de archieven van de Vlaamse Cultuurraad) dat in een APARTE stemming (stemming van artikel 2 op blz 276 van uw bron uit de archieven van de Vlaamse Cultuurraad) over de verwijfde Leeuwenvlag de VU'ers massal tegen gestemd hebben.
Ik begrijp dat u dat niet zint omdat dat een van uw bijzonderste argumenten neerhaalt maar de archieven zijn onverbiddelijk.
Het is bijzonder pijnlijk dat u zulke evidentie blijft ontkennen en elke herhaling van de ontkenning van het bewijs ervan dat vastligt in de archieven van de Vlaamse Cultuurraad maakt uw geloofwaardigheid en eerlijkheidsgevoel in deze discussie en op het gehele forum met de keer ontluisterender.
Mij niet gelaten, natuurlijk: alle mensen mogen zichzelf bewust schade berokkenen.
De aandachtige lezer zal zelf kunnen oordelen.
Maar ik maak me geen begoochelingen: Belgisch-nationalistische meelopers staan al in de rij om dit alles in zinloze oneliners te trachten te verdrinken. Let maar op!
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 5 september 2021 om 14:12.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden