Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB
Te veel informatie is eigenlijk geen informatie.
Ik hoop dat je het ermee eens bent dat sommige (ik heb als eens 10% gelezen) mensen die besmet geweest zijn na enkele weken niets, nul, nadda immuniteit hadden.
|
Heb je daar bronnen voor? Zijn dat mensen met een niet/slecht werkend immuunsysteem? En bouwen die mensen dan wel immuniteit op via een vaccinatie (wat dezelfde reactie van ons lichaam triggert)?
Citaat:
De vraag is hoe komt dit? En de plausibele verklaring is dat in sommige gevallen de lymfeknopen aangetast worden waardoor de langdurige immuniteit niet opgebouwd wordt.
Zijn die kapot? Neen, ze zijn tijdelijk buiten werking gesteld.
|
Bron?
Citaat:
Ik vind trouwens niet dat je de discussie hier op het forum moet aangaan. Als je werkelijk in de grond van de materie wil duiken moet je met mensen die weerwoord kunnen bieden in discussie gaan, zelf ga ik me daar idd niet mee bezig houden, sommige mensen hebben echt werk te doen.
|
Ik snap dat je je daar niet mee wilt bezig houden maar dan begrijp ik niet waarom je hier Van Damme vurig blijft verdedigen. Ofwel informeer je jezelf en dan kan je de discussie aangaan, ofwel blijf je bewust ongeïnformeerd maar dan moet je ook niet verwachten dat uw replieken veel indruk zullen maken.