Los bericht bekijken
Oud 9 september 2021, 07:23   #7
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Zoals te verwachten was, gaat het gaat weer hard met besmettingen in de scholen. Helemaal in het begin van de pandemie - voor we wisten dat wie de ziekte had doorgemaakt niet immuun bleef - gaven virologen en pediaters openlijk toe dat scholen mee gingen zorgen voor groepsimmuniteit.

We zijn anderhalf jaar verder. We weten nu dat immuniteit na besmetting of vaccinatie maar tijdelijk is, we weten dat Covid niet zomaar een griepje is, en we weten dat er een flinke proportie mensen er long Covid aan overhoudt.
Ivermectine helpt tegen long covid:

https://covid19criticalcare.com/covi...over-protocol/

Citaat:
Toch lijkt het doel van de scholen nog steeds hetzelfde als vorig jaar in september, zoveel mogelijk besmettingen op zo kort mogelijke tijd, want dan zijn er voor een paar maanden vanaf.
Goed zo. Voor kinderen is dat toch niet meer dan een snotvalling. De dikzakjes onder hen moeten zich maar laten vaccineren.

Citaat:
Het is niet dat de betrokkenen en beleidsmakers niet slimmer zijn, of dat ze niet de juiste informatie hebben. Het kan hen gewoon geen fluit schelen.

Ik zeg dit trouwens niet alleen als observator maar als ervaringsdeskundige. Ik ben dit jaar niet meer herbegonnen als leerkracht. Ik weiger te collaboreren met dit soort onmenselijkheid, die de zwaksten het meest treft.
Dat is niet onmenselijk, maar een kwestie van prioriteiten. De toekomst van de jeugd moet niet opgeofferd worden om de luttele levensjaren die de boomers nog resten covid-vrij te houden.

Het alternatief is een macabere, gerontocratische, "na ons de zondvloed"-mentaliteit.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden