Los bericht bekijken
Oud 9 september 2021, 20:42   #23
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Je mist mijn punt Oma.
Ik ben tegen vaccinatie en heb die tickets moeten annuleren omdat ze zonder vaccin of test niet binnen mogen.
Aldus die kinderen kiezen liever een vaccin om vlekkeloos overal binnen te mogen, ik laat me niet chanteren dus ben de “slechte” terwijl ik het “goede” doe.
Jij ervaart dat anders, maar ik sta alleen in mijn strijd.
Dat is precies de chantage die de neonazi's toepassen.
Die vrouw enkele weken terug zei net hetzelfde tegen me: tegen vaccinatie maar om toch op reis te "mogen" gaan van de neonazi's, toch de spuit geaccepteerd.
Nu, er zullen er wel meer zich realiseren dat ze bedonderd werden en worden, de hele corona saga is een serie wortels aan de horizon geweest.
Mensen die beseffen dat ze aan het lijntje werden gehouden, en de echte motieven van de neonazi's beginnen te ontdekken, zijn vaak boos.
Misschien betekent die boosheid straks, als de neonazi's hier ook beginnen eisen bij te stellen zoals in Israel, het einde van de nazistische coup van 2020.
De nazi's beseffen dat ook wel, dus ze gaan uiteraard voor afleidingsmaneuvre zorgen, nog eens economie saboteren om crisis te verwekken, en inflatie verder te vergroten tot hun beoogde trend.

En ja, de vroegere nazi's waren ook bedreven in jeugd manipuleren.
Net als die tijdens de voorbije decennia.
Ik herinner me nog goed, dat er waar ik woon op een vrijdagavond laat een vreemde situatie was: een koer vol scouts met pamfletten. Toen ik nader keek wat er aan de hand was, bleek dat een Vlaams Belang voordracht.
Later hoorde ik dat de lokale scoutsleider een broer was van een politicus, en die had hem dus gevraagd zijn groep scouts op te laten draven om ginger te gaan betogen tegen het VB.

Ik ben toen ik klein was zelf zo gemanipuleerd geweest. Ik werd gepusht tot katholieke propaganda en moest een soort van lessen volgen in aanloop naar communie. Die lessen gingen door in een huis van 1 van de propagandisten van die beweging. Toen ik er voor de eerste keer naartoe ging, stond ik een halfuur later mee te betogen tegen kernwapens, het amper beseffende. Pas later kreeg ik het gevoel "wat was dat???", en toen legde iemand het me uit.
IK ben er lange tijd boos.over geweest.

De propaganda in aanloop versus de cijfers achteraf:
https://nos.nl/artikel/2395429-rivm-...-rest-epidemie
Citaat:
De vaccinatiebereidheid onder 12 tot 17 jaar en 18- tot 24-jarigen was 85 procent, ruim meer dan de 75 procent vaccinatiegraad waarop wordt gemikt voor die groepen.

Maar kijk je naar de laatste cijfers dan heeft pas de helft van de 12- tot 17-jarigen en 65 procent van de 18- tot 24-jarigen een eerste prik gehaald. Misschien komt dat door de vakanties, misschien doordat ze korter de tijd hebben gehad omdat ze later aan de beurt waren. Het zou heel fijn zijn om te weten dat die vaccinatiegraad in die groep gaat aantrekken.
Ik hoop dat ze hun middelvinger blijven opsteken.
Misschien komt dat door... vakanties, minder tijd, ... blabla.
Misschien komt het door een middelvinger.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden