Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk
Waarom zou ik Vlaams-Nationalist zijn????? Ik haal dit bericht in de pers.... en wil alleen een correcte verwerking van de middelen in dit land.
Wat met het huidige bestel al decennia totaal niet lukt. Vlamingen zouden langer moeten werken voor hun pensioen terwijl er zijn in Wallonië hangmat die al 3 generaties niet gewerkt hebben..
En inderdaad ik verwijs steeds naar iets dat ten gronde en aantoonbaar beter werkt, Zwitserland met hun kasten systeem omdat het economische perfect en politieke beleid in Zwitserland echt democratisch functioneert.
In de Zwitserse kantons zijn de verschillende politieke strekkingen vertegenwoordigt, dus waarom ik dan Vlaams-Nationalist zou zijn begrijp ik niet goed.
Dus hopen en verwijzen naar aantoonbaar betere staats structuur is volgens U verkeerd met Uw "taliban" denken dat anders denkenden persoonlijk aanvalt en steeds weer te plaatse te blijven trappelen met verwijzen naar het verleden zelfs als het land er door ten onder gaat. Pffffff
|
Zwisterland is het idd waard om een democratie genoemd te worden. Zwitserland (en Nederland) prijken in de top tien van meest democratische landen. België siert de 36ste plaats.
Everytime noemt jou een een Vlaams-nationalist omdat je
nochtans terechte kritiek hebt op de gang van zaken in dit vvorstendom.
Everytime vergeet voor het gemak zijn eigen redenen om meer en meer afstand te nemen van België en Frankrijk tot land van ALLE Franstaligen te bombarderen.
De hypocriete Franstalige parasieten die Vlaanderen leegzuigen zijn niet bepaald rap content over de gang van zaken in Belgique. De miljardentransfers volstaan niet voor hen.
In Frankrijk is er geen communaitaire heibel. Iedereen spreekt er Frans.